Bildspel

...

fredag 17 februari 2017

Då var det dags igen :(

Jävla skitvinter det här. Har ju skrivit om återkommande förkylningssymptom under hela vinter som satt lite käppar i träningshjulet för mig. Nu är det mer än bara lite symptom. En riktig förkylning med snuva och allt det där. Därför blev det inget tränat igår och jag kommer heller inte att träna idag. Förhoppningsvis kan jag köra lite lätt imorgon och sedan få till ett distanspass på söndag.

Hade ju tänkte få till en riktigt tuff vecka den här veckan för att sedan ha en lugn vecka nästa. Nu får jag stuva om i planeringen igen. Trist, men jag får väl trösta mig med att köpa en ny cykel. Mer om det senare.

Ikväll är vi bortbjudna till vänner till oss. Det ska bli kul, vi har inte varit så sociala på sistone. Har mest bara hunnit med de nödvändigaste tillställningarna hos den närmaste släkten. Igår klunsade jag och Ulrika om vem som skulle köra hem ikväll. Båda ville nämligen köra och ha en socialt accepterad anledning till att slippa dricka vin och/eller öl. Jag vann och kan därmed fortsätta med min vita period som jag haft sedan nyårsafton. Men, sista ordet är inte sagt. Kan bli så att jag blir sugen på ett glas vin och kommer be Ulrika att köra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar