Bildspel

...

onsdag 27 april 2016

Väntetid på Bromma

Var inte hungrig, men väntetiden på Bromma var min bästa
 chans till att få i mig lite mat inför kvällens cykling.
Vägrar nämligen att ätt torra trekanstmackor från Pressbyrån.
Först om en timme går mitt flyg tillbaka till Sturup och för att fylla tomrummet tog jag upp datorn och tänkte skriva ett blogginlägg. Har varit på ett kundbesök i Stockholm idag och väntar alltså nu på att få komma hem igen. Försökte boka om till en flight som avgår 30 minuter tidigare, men det skulle kosta minst 500kr. Det tyckte jag inte det var värt även om det inneburit att jag kunnat sitta på cykeln 30 minuter tidigare ikväll. Ska nämligen ta ett MTB-pass i Genarp på vägen hem från Sturup. Cykeln och ombyte ligger i bilen. Var lite svårt att packa ombytesväskan i morse. Då var vädret fint och temperaturerna på väg uppåt emot 8 plus, men SMHI sa att det skulle komma regn lagom till kvällen och att temperaturen skulle falla ner mot ett par plusgrader. Därför packades vinterkläderna ner och nu hoppas jag att det blir lite kallare. Annars blir det riktigt svettigt att cykla i skogen ikväll. Oavsett, så ska det bli kul att köra lite MTB i tuff terräng igen. Nu gäller det att få igång lite teknik och rytm igen inför kommande MTB-tävlingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar