Bildspel

...

fredag 20 maj 2016

Nu får det vara slut på bloggtorka

Har ännu inte bestämt mig om jag ska fortsätta med bloggen eller inte. Därför har jag heller inte gjort den publik ännu. Testar fortfarande och måste hitta ett format som passar mig. Tror jag ska satsa på lite kortare inlägg/uppdateringar och krydda med lite längre tävlingsrapporter.

Kommer snart med en sen rapport från Billingeracet. Tills dess några bilder...

 Elvis-look. Polisongerna på bilden är inte riktiga. Det är Cat-Ears som jag beställde via Amazon. Fungerar riktigt bra för att reducera vindbruset. Har stört mig länge på ett högt vindbrus när det blåser och att inte kunna höra vad cyklisten bredvid mig säger. Rekommenderas!!

 17 mil i solsken! Riktigt nice att få köra landsvägsdistans på hemmaplan! En tur till Sjöbo blev det med glada klubbkompisar.

Soliga rundor i skogen har det också hunnits med. Fint med vitsippor och en nytvättad hoj.

En bild för några veckor sedan efter mitt MTB-pass i Genarp i snöblandat regn. Jag blev skitig och slängde in mina kläder i tvättmaskinen och drog igång ett Sköljnings-program. Så här såg det ut i diskhon där vattnet kommer ut. Fin färg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar