Bildspel

...

onsdag 16 december 2015

Offensiva fyror

Hade ju tänkte köra ett trainerpass med 4x4 igår kväll, men fick istället sätta mig i ett annat rum i källaren och jobba lite efter barnens läggning. Det blev till att stuva om lite i planeringen för jag ville ju ändå klara av de planerade träningspassen den här veckan. Så, jag bestämde mig för att jobba hemma även idag, eller åtminstone fram till lunch.

Jobbade hemma igår också eftersom Alve och Signe var hemma från dagis. Signe hade ju kräkts på dagis på måndag förmiddag och då tycker jag det är självklart att barnet är hemma minst en kräkfri dag innan det är på dagis igen. Annars går dessa vinterkräksjukor bara runt, runt, runt. Nu verkade det dock inte som om det var någon kräksjuka. Signe har vid tidigare tillfällen klagat på magont på morgonen och sedan kräkts en gång och sedan varit frisk som en nötkärna. Men, man vet ju aldrig så det är lika bra att hålla barnet hemma.

Jag jobbade alltså hemma på förmiddagen för att kunna klämma in ett trainerpass, vilket jag precis hunnit med. Jag öppnade offensivt och låg på strax över 370W de två första fyrorna, men tappade lite på det två sista. Snittet över de fyra fyrorna blev 365W, vilket är all time high för min del.

Nu ska jag in till jobbet och fortsätta jobba. Sedan väntar vinterns första spinningpass. Fick flytta morgondagens 8or till idag och så cyklar jag till och från jobbet imorgon istället. Ska bli spännande att se hur benen klarar av ett andra pass idag efter fyrorna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar