Bildspel

...

onsdag 6 januari 2016

Back on track

Efter sjukperioden och 4 dagars träningsuppehåll har jag nu kommit igång med träningen igen. 3 rundor med MTBn och två pass på trainern har det blivit under de senaste 5 dagarna. Imorgon är det jobb igen, så nu är det tillbaka till verkligheten och inse att det bara är helgerna som bjuder på cykling i dagsljus ett bra tag framöver. Jag hade hoppats på att kunna klämma in fler distanspass under den gångna ledigheten, men annars är jag nöjd med vad jag hunnit med, med tanke på att jag varit sjuk.

Imorgon blir det ett pass på trainern och på fredag kanske jag cyklar till jobbet. Under helgen hoppas jag att vädret och familjen tillåter mig ett distanspass, någon av dagarna. Det blir nog en träningsfri dag under helgen, det finns ju annat som ska hinnas med. Jag håller ju på för fullt med att renovera ett badrum här hemma och så har jag lite dåligt samvete för att jag inte spenderat tillräckligt med tid med barnen under julledigheten, så jag ska försöka ta igen lite på den fronten. Ser fram emot det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar