Bildspel

...

torsdag 1 december 2016

Gott nytt år!!

Bildresultat för nyår




Jag vet, det är en månad kvar till 2017, men redan nu är det dags att vända blad i kalendern och skriva dit 2017 längst upp. Mitt 2017 borde ha börjat redan för en månad sedan, med lite mjukstart på den strukturerade vinterträningen som ska förbereda mig inför utmaningarna under 2017 års cykelsäsong. Två lätta förkylningar avlöste dock varandra, varav den första föranledde mitt längsta träningsuppehåll på över ett år. 5 dagar utan ett enda tramptag blev det då och idag satt jag på sadeln igen efter ett tre dagars långt träningsuppehåll. Men, nu finns inga ursäkter längre - nu börjar vi på allvar med 2017 års säsong!!

För att fira detta tänkte jag sparka igång min blogg igen. Jag har mycket sporadiskt skrivit några inlägg, men aldrig gjort den publik. Jag har mest använt den för att skriva mina race reports, för att ha som minne, mest för min egen skull. Men, det är ju kul att dela med sig, så nu tänkte jag dela med mig av mina tankar och erfarenheter. Gå gärna in på bloggen och läs det som ni finner intressant. Race reports hittar ni under Tävlingar.

Tänkte tvinga mig att skriva lite varje dag så här i början genom att ha lucköppning varje dag fram till julafton. Bakom första luckan hittar vi lite tankar kring det nya året, som alltså börjar idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar