Bildspel

...

onsdag 7 december 2016

Lucka 7 - Vilodag

Hinner inte blogga så mycket idag. Trots att det inte är någon träning på schemat idag, så hinner jag inte. Ulrikas tur att köra spinning idag och hon skulle även förbi Center Syd före och ICA Maxi efter passet, så efter kvällsmaten var jag lämnad ensam med barnen. Låter lite dramatiskt det där, men det är det inte. Bara det att det är svårt att både hinna med något eget innan barnen har somnat. Ville ju passa på att umgås med barnen (bygga LEGO) ikväll och sedan ska jag få dem att göra sig i ordning för sängen och var även tvungen att ta ett snack med den största i ett försök att lösa lite problem på skolan. Klockan blev 21:15 innan jag kunde ta tag i andra saker, som att ringa mina föräldrar och be om barnpassning på söndag då både jag och Ulrika vill cykla MTB med klubben.

Så, vid 21:30 satte jag mig vid datorn för att jobba lite. Behöver förbereda lite saker inför morgonens två kundmöten (ett på telefon och ett i Köpenhamn). Vill vara klar med allt ikväll, för imorgon tänkte jag köra ett pass hemma på trainern efter telefonmötet och innan jag kör till Köpenhamn. Får se om det blir så eller inte. Svaret hittar ni nog under lucka 8.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar