Bildspel

...

fredag 23 december 2016

Lucka 23 - Medvind

Idag bar det av till Laholm för julfirande. Jag hade bestämt mig för att cykla dit och hade kollat ut en rutt på nästan 11 mil. Mina svärföräldrar ha bott i Laholm i mer än 10 år och vi har varit där massor av gånger, men detta var faktiskt första gången som jag cyklade hela vägen dit. Skönt att det äntligen blev av. Tur med vädret hade jag också. Medvind, torrt och inte allt för kallt. En ganska behaglig resa faktiskt på fina vägar. Kom dock inte iväg förrän kl 2 på eftermiddagen  så det vart mörkt redan efter knappt 2 timmar. Ganska mysigt att cykla omkring på okända vägar i mörkret. Samtidigt lite läskigt. Framför allt när det springer ut en skällandes hund modell större och jagar mig ett tiotal meter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar