Bildspel

...

torsdag 22 december 2016

Lucka 21 & 22 - Julmys

Idag blev det ingen cykling. Det blev helt enkelt inte tid till det. VABade idag och var hemma, så egentligen borde jag ha haft tid, men det var annat som skulle hinnas med. Som sagt, var jag inte på jobbet idag. Pojkarna hostade ikapp typ halva natten och är inte helt friska. Därför fick de stanna hemma idag och jag tog VABandet denna gång. Vanligtvis brukar jag vobba, dvs jobba hemma istf ta ut VAB. Men idag blev det VAB istället.

Hade kunnat klämma in ett pass på trainerna mitt på dagen, men blev upptagen av lite annat fixande, bland annat juklappar och ett besök på ICA. När jag väl var klar så var det dags att städa lite och förbereda inför kvällen. Mina föräldrar skulle komma över och lämna lite julklappar till barnen så vi bjöd dem på lite käk också. Efter det så fanns det åter tid till att träna, men det blev lite glögg och glass istället. Förhoppningsvis bränns de kalorierna bort imorgon. Mer om det under lucka 23.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar